Jakou verzi software?
Na výběr ke stažení máte nyní dvě možnosti:
Licence
STKDE+ and KDE+ software podléhají licenci:
Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 4.0 Mezinárodní.
Licence Creative Commons
KDE+ software, jehož autorem je Centrum dopravního výzkumu, v. v. i., podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 4.0 Mezinárodní. Vytvořeno na základě tohoto díla: http://kdeplus.cz/cz/method

STKDE+ software, jehož autorem je Centrum dopravního výzkumu, v. v. i., podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 4.0 Mezinárodní. Vytvořeno na základě tohoto díla: http://kdeplus.cz/cz/method

Jak na to?
Máte-li zájem o náš software, napište prosím na e-mail: gis@cdv.cz
Do e-mailu uveďte své jméno, název pracoviště nebo společnosti, pro kterou pracujete a účel, za kterým naše aplikace hodláte používat.

Jak správně citovat:

Budete-li náš software KDE+ nebo STKDE+ používat při své akademické činnosti, citujte prosím tento zdroj:
Bíl, M., Andrášik, R., Svoboda, T., Sedoník, J. KDE+. Computer software. Vers. X.X. Olomouc: CDV - Transport Research Centre, XXXX (year). Web. <www.kdeplus.cz>.
Bíl, M., Andrášik, R., Sedoník, J. STKDE+. Computer software. Vers. 1.0. Olomouc: Transport Research Centre, 2021. Web. <www.kdeplus.cz>.


Teorie metody STKDE+ byla představena v publikaci:
Bíl, M., Andrášik, R., Sedoník, J., 2019. A detailed spatiotemporal analysis of traffic crash hotspots. Applied Geography 107, 82–90.

Citujte také publikaci, která popisuje software KDE+, a může Vám posloužit jako nápověda:
Bíl, M., Andrášik, R., Svoboda, T., Sedoník, J., 2016. The KDE+ Software: A Tool for Effective Identification of Animal-Vehicle Collision Hotspots Along Networks. Landscape Ecology 31, 231–237.

Budete-li se odkazovat na metodu KDE+, potom prosíme, abyste použili tuto citaci:
Bíl, M., Andrášik, R., Janoška, Z., 2013. Identification of Hazardous Road Locations of Traffic Accidents by Means of Kernel Density Estimation and Cluster Significance Evaluation. Accident Analysis and Prevention 55, 265–273.